fredag 25 mars 2011

Fredagsmys

En ny helg har infunnit sig.

Denna kväll är bara Lille son och jag hemma. Han spelar, som vanligt med internet och x-box som hjälpmedel. Glada skratt hörs från övre våningen, trots att det endast är en liten gosse som sitter där. Själv sitter jag här nere och mår alldeles utmärkt. På min våning med hjälp av internet och tv. En film med Sean Connery startar precis och det kan ju aldrig vara fel.

I morgon hägrar tredje delen av kursen i Reiki Master. En lång, underbar dag, tillsammans med trevliga människor och skön stämning. Nio till fem, knappt så vi har tid med mat för att det är så intressant. Jag längtar så tills jag får möjlighet att använda min nya kunskap. Fast den är ju inte ny egentligen, bara förstärkt.

Nu tappade de viktigaste tv-kanalerna sin täckning, så det är dags för Spotify att rädda kvällen.

Inga kommentarer: