lördag 24 oktober 2009

Tack!

Jag vill ge ett stort tack till Er alla.

Ett tack, som säger allt det stora som Ni alla gett mig de senaste veckorna. Jag har fått ord, på mejl, med ord, som kommentarer. Varje gång jag skriver här känner jag mig lika lättad, lika glad, lika lugn. För att jag lämnar i från mig ord som är överblivna hos mig, ord som behöver präntas ner, som behöver finnas. Ord är min andra andning.

Era ord ger mig ny kraft. Förstår Ni det, Ni alla? Ny kraft.

Ni är precis lika bra på att skriva som jag. Era ord är så stora i min inbox, de ger mig så mycket i mitt liv, mer än Ni någonsin kan ana. De kommer i exakt rätt läge, exakt när jag behöver dem. Då, när jag tror att jag inte betyder någonting, då kommer de där bästa, de allra, allra bästa. De orden, som jag lever på.

Kram till Er alla!!!!

Inga kommentarer: