torsdag 20 januari 2011

Ytterligare en vecka

Idag har jag tvättat klart för den här gången. I en vecka har jag hållit på, fyra hela dagar och sedan fyra hela kvällar. Ett tvättmedelspaket har gått åt. Alla hyllor bågnar av kläder, handdukar och lakan. Jag tror att vårt förvaringssystem är byggt för att hälften ska ligga i tvätten...

Förutom att tvätta har jag hittat så många intressanta bloggar som jag vill följa och hur ska jag hinna? Tanken är ju inte att jag ska sitta framför datorn kvällarna i ända, helst vill jag ju göra något kreativt och inspirerande också. I kväll har jag åtminstone testat ett recept på chokladmousse. I morgon ska den serveras som efterrätt, vilket inte är vanligt i vårt hus. Funkar den så provar jag fler gånger, med annan smaksättning.

I morgon är det fredag igen.

Inga kommentarer: